hej sötnosar

hejsan alla sötnosar!

Jag SKA lägga in massa bilder snart på dom senaste dagarna men har ingen sladd till mobilen just nu men det kommer så fort jag har fixat en sådan!


Idag: Idag har jag varit skolan och berättade lite ironiskt om det i det förra inlägget idag..
men efter det så träffade jag en kompis och det va sjukt mysigt, bara tog det lugnt och lyssnade på musik.

dagens låt är nog : The Fray-how to save a life
http://www.youtube.com/watch?v=rYv12SuexCQ
Den är gammal men så sjukt mysig! PUSS PÅ DEN!


Hursomhaver resten av dagen / kvällen har jag spenderat med Isabella och hennes underbara familj & hennes hund haha så söt den snurrar runt varannan sekund hahah!


& nu blev jag plötsligt JÄTTE trött så bloggar mer imorgon puss på näsan! (L)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0