SKOLAN

shenashena, nu sitter jag i skolan och "jobbar" med ett projekt med isabelloz brevid mig, hon är hyypeer störande   MOAHAHAH


nog med henne.. igår hade jag match mot något lag jag inte kommer ihåg va dom hette, hursomhaver så gick det åt helvete med det, våra spelare va inte på "topp" och jag fick en riktig smäll på låret och armbåge mot hjärtat.. så jag fick gå av planen.

Efter ca 10 minuter lossades jag som jag mådde bra och att det hade gått över bara för att jag ville in på planen och leka ångvält och dom gick på det så tränarna satte in mig i spelet igen och mera glidtackligar fick jag göra:D WOOOHO, men vi förlorade med 1-4 men nästa gång ska vi visa dom kvalité fotboll!!!

todaaaay, ska jag nog bara vara hemma och vila mitt ben och städa mitt rum..just nu ser det ut som Sadham husein har varit där och bombat lite.




BESÖK!! ;    www.Vijonaa.blogg.se 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0