hemma!



Hej igen
alla sommarglada människor! Jag kom precis hem från skolan.                                
                                                                                          
                                                                                       
Idag fick vi sluta kl:13.00 istället för 14.20 jätte skönt!

så efter skolan gick jag och irma runt och tittade lite i allum medans vi väntade på att våran buss skulle komma sen åkte vi upp till Björndammen där vi träffade Vijona och Jonte.

och här är jag nu, sitter här framför datorn och glor haha!


idag? hmm, faktiskt inte en aning om vad som händer idag det är ju jätte skönt väder med sol och allt , men det får jag se senare och bloggar om en stund i gen när jag vet lite mer om dagen.

PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0