hemma igen!

ciao

Nu har jag kommit hem från ute haha fin gramatik. men aa.. ja va me Vijona och vi snackade och så.
Sen fick jag årets flipp i mitt huvud typ men det är inget jag kan ta upp här.

Just nu sitter jag hemma och deppar mig ner till helvetet, ska hämta gröna oliver till tröst!!!

Jag blir så jävla förbannad på killar ibland så jag spyr!
Dom flesta är så sjukt ego så man vill bara ge dom en spark någonstans där det gör ont som ---!!!
Till ett te.x mitt ex. Han och jag va tillsammans över ett år, 379 dagar exakt för er som ville veta.. och en jätte stor anledningen till att vi gjorde slut va en ful brud som jag vill sparka bort till en annan planet.
Orkar inte sitta och berätta i detaljer osv..inte just nu för som ni märker så är jag inte på humör.

Men hursomhelst så gjorde vi slut för ett tagsen och när jag ser honom ute så typ ser han skit glad ut när han hälsar på mig, han säger hej sen går. och idag såg jag han hänga på bruden som förstörde allt och han visste att jag såg han.

SKÄMS MAN INTE!?  opålitlig är vad han är.

Nog med han! han ska ut ur mitt liv förevigt, det fungerar helt okej tillsa jag ser honom..då vaknar allt i min kropp igen. men nu får det vara nog jag är ursäkta mig värd så mycket bättre än honom. så HEJDÅ!!


Men nu ska jag bara sitta och radera alla bilder på han&mig och sen ska jag typ sova.

Så skriver mer imorgon godnatt PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0