Godmorgon

Godmorgon alla sötnosar.

Nu sitter jag och väntar på att Irma ska smsa och säga att hon är klar för att gå för nu är det skoldags.
Isabella är som vanligt störd.. så hon kommer inte/svarar inte/bryr sig inte. HAHA ingen frisk fisk.

Idag i skolan har vi typ 2h egetarbete och sedan lunch och på eftermiddagen ska vi spela brännboll men det ska inte jag vara med på för jag är fortfarande skadad i benet /: ajajaj.

Efter skolan så ska jag åka hem och ta på mig andra kläder och lite sånt mysigt sen kolla på en Révy i Björndammen, det blir roligt för Amanda ska sjunga! lycka till nu!

Senare vet jag inte vad som händer och jag är Ledig imorgon för 3:orna tar Studenten så vi behöver inte vara på skolan. Så idag är det som en helgdag för mig jag kan vara ute länge:)

Ska nog kanske träffa *anonym* och om inte det så kanske det blir till att träffa Irma en stund!


PUSSPUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0