DÅLIG UPPDATERING

Hallojsan därute, jag vet att jag inte har skrivit på ett tag jag har hafft FULLT upp ska ni veta.
men jag ber om ursäkt haha " my bad "

Jag har spenderat mycket tid med Vijona, en riktigt go flicka!
Vi har hafft A LOT OF FUN!
Det är så jääävla skönt att snacka med den tjejen ska ni veta, fast detta gäller speciellt mig&vijona tillsammans för vi har EXAKT samma problem och det är så underbart att ha någon som verkligen förstår vad man säger och respekterar dig som du är och inte som du borde vara.

Men det är så sjukt för det va inte längesen vi inte ens viste om varandra och helt plötsligt kom hon in i mitt i den "mörka perioden" i mitt liv och vände det till den ljusa sidan! MYCKET PUSSAR PÅ HENNE!


&&&&& jag måste bara tilllägga FÖRLÅÅÅÅÅÅÅT till alla andra bebisar, förlåt att jag inte har hört av mig och hafft tid att ses men jag lovar att bättra mig, har hafft så sjukt mycket att tänka på förlåt!

I LOVE U!  pusshej!

PÅ BILDEN JOLINA OCH VIJONA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0