ciao

ciao bambinos!

Idag sitter jag hemma för att jag är skadad.. mitt ben har cpat sig efter cupen jag spelade härrom dagen med mitt kära lag Azalea Bk.

vi hade matcherna i kviberg och jäävlar va matchen mot Danmark va rolig HAAHA.
det hade regnat hela dagen och slutade när vi skulle spela bara att vi spelade på gräs och det va inget gräs de va fan nästan bara lera och där rullade vi runt som grisar men de va sjukt roligt. (kommer snart en bild på det)

somsagt så har jag skadat benet och har lite problem med att gå.. så jag ska till läkaren kl : 14.00 idag och kolla upp det.



igår va jag med irma och följde med henne till tandläkaren i Mölndal och sen fixade lite saker med irma&amanda sen hem. GOTT E DE !!!



saknar min frida och min felicia! LOVE TO U 2 ! (L)

JAG VILL HA MC DONALDS :'(


PUUUUSSSHEEEEJJJ!! (K)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0