jag är sämst.

Jag är sämst på att hålla igång bloggen just nu, jag är hemma för lite HAHA katastrof.

Men becca nu uppdaterar jag haha grattis till mig.

Idag har jag gjort myyyycket grejoor..

Idag är det midsommar och jag har tillbringat några timmar med min kära familj, vi va på 50 års kalas och så, det va nice, men jag tröttnade bland alla gamlingar så jag tog buss+tåg hem till kära Göteborg HAHA!
Om ni undrar så va ja ute i skogen någonstans efter Alingsås.

Iallafall..När jag kom till staden så möttes jag av Daniella och vi drog runt och letade café och tror typ att det ska vara öppet men nej vi hittade inget haha.
Så vi drog till donken och åt glass MUMS!
Senare träffade vi en kill-kompis och drog runt lite med han sen ville han till donken så mer glass blev det!

Sen drog vi hemmåt sakta och va hemma runt 12 och nu sitter jag här och har inte lagt mig än.. och klockan är just nu 05:28 haha jag mår ju inte bra.
Vi har inte kunnat sova, eller ens försökt. Istället har vi kollat film,lyssnat musik,snackat och färgat håret FRISKA ÄR VI DANIELLA!

jag funderar på att inte sova för jag är inte ens trött. Har druckit massa te så det kan man ju förstå.


Men nu ska jag kolla hur det går för daniella med håret.

PUSSPUSS!

(Lite bilder från idag)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0