igår/idag

hejsan svejsan.

Igår va jag med Daniella, och vi drog till ett läger i Floda och övernattade där, det va mycket trevligt, mysigt folk och skönt ställe.
Vi paddlade, träffade nytt folk, sola, grilla, och på kvällen satt vi vad brasan och va med några där. jätte trevligt faktist.

Idag kom vi hem vid 1-2 har inte riktigt koll på tiden haha, men någonstans där och då drog vi hem duschade och fixade oss lite efter igår, haha hade sminket kvar från igår och luktade grillkorv hela jag.

Sen tog jag det bara lugnt, skön dag idag. Nu kom jag hem för jag är trött och orkar inte vara ute idag. *latmask*

Imorgon ska jag nog träffa Alexandra, och sen ska jag nog passa Daniellas hund en liten stund, Berättar mer imorgon.

Ett inlägg till blir det innan sovdax, haha nu kommer lite bilder från i förregår kväll, igår och idag. PUSSPUSS!


Bilder från lägret ;





Bilder från idag;








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0