hihi

hej jag heter jolina och jag är jätte dålig på att uppdatera min blogg.


Hejsan svejsan!

Tänker börja mitt vackra inlägg med en ursäkt till varför jag inte bloggar lika mycket längre..
och det är för att det är så kanonfint väder och jag sitter inte vid datorn alls lika mycket jag är bara uteuteuteute och solar&badar! im sorry..

Idag : Idag har jag varit med Irma en stund på dagen och solat och det va jätte skönt.
Senare drog jag hemmåt och åt och solade resten på min altan och åt maat! muums!!!
Sen kom Vijona& (han jag inte kommer ihåg namnet på)  förbi och jag drog med dom ner till allum för att Vijona skulle jobba.

& där mötte jag Daniella och vi drog till Kåsjön och badade HAHA årets bästa bad! (Y)
Sen träffade jag Isabella&alexandra en liten stund sen hem.

och nu sitter jag här och fryser&är trött så nu ska jag nana. ""stackars jolina""

Godnatt PUSSPUSS!

( fråga mig inte varför just den bilden, bara kände för det.. )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0