Fredag

hej igen!

idag vaknade jag 13:30 :O:O:O och när ja hade fixat mig så gick jag ner till Åhléns, det va min sista praktik dag där idag så jag fick en avslutnings gåva :) berättar mer om den imorgon.

Senare träffade jag vijona och vi drog upp och solade i Kåsjön.
Sen kom irma och daniella, och sen drog vijona och isabella kom och vi bara satt o tog de lugnt i solen, sen bestämmde vi oss för att grilla så vi drog o hämtade saker och upp i gen och satte igång grillen, MUMS!

underbar kväll med er tjejer. TACK! <3

jag äär typ fortfarande i min deppression, men hoppas det går över snart och jag får må bra igen!

nu ska jag nana, natti nattiPUSSPUSS!'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0