SORRY SEEMS TO BE THE HARDEST WORD

what i gotta do to make you love me? hhhaha ne, men hej igen:)

Jag har haft stora jobbiga problem med internett och tid men här är jag.
Jag har varit med om det ena och det andra  under det senaste..
Gothia har ju varit och där jobbade jag&daniella i en skola i Partille, mycket roligt! träffade massa nytt folk.

Jag kommer lägga in bilder på veckorna ännu en gång för det är för mycket att skriva, bättre med bilder.
Dom kommer dock in i morgon för just nu ligger jag i Fridas soffa med henne och myser vid tv:n.

Idag: har jag varit hemma typ halva dagen pga det skittråkiga vädret!!!  "svensk sommar"
Sen åkte jag upp till Daniella och pratade med henne och så sen vidare till stan och där mötte jag Daniel, och vi gick runt och bara va sociala haha.

Efter det träffade jag FridaCondeco där hon satt med två kompisar och fikade, sen åkte jag&frida hem till henne och nu sitter vi här!

Nu ska jag nana men bilder och mer blogg blir det imorgon, nattinatti bambinos!
PUSSPUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0