godkväll

Hejsan svejsan!

Nu sitter jag hemma framför datorn..*äntligen hemma*
Just nu är jag så trött att mina ögon inte vill vara öppna och det svider.. men för trött för att sova.

Idag har jag gjort allt&inget, så här såg min dag ut:

Efter jag hade firat Pappi&yvette så drog jag till héden och där träffade jag Rogesh,Sebbe och Mohammed, vi spelade fotboll eller ja..först spelade dom fotboll och jag kollade på, sen fick jag en kick och va med och spelade i jeans,vita skor & lite sånna trevliga "fotbollskläder",  Senare så åkte jag&rogesh till stan och åt MC sen kom Daniella och jag var med henne en stund och nu sitter jag här.

Jag kanske bloggar om en stund igen, det beror på om jag är vaken och har orken uppe, haha.
Men om inte det så bloggar jag imorgon igen.
PUSSPUSS!

"bilder från nu"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0