ciao

Jag har inte haft så mycket tillgång till internet men här är jag.

Eftersom  jag inte har bloggat så mycket nu så tänkte jag att istället för att skriva så mycket så lägger jag ut bilder från dagarna då jag inte bloggat.

Lite kort om dagen bara; Jag träffade Daniella och vi åt glass, gick ner mot allum och tog bussen till stan, på bussen träffade vi på Pedro..mycket trevligt.

Sen när vi va i stan gick vi ner till vattnet och pratade och solade! Sen gick vi för att möta upp några av Daniellas kompisar och va med dom en stund, sedan drog vi och köpte mjukglass och cheeseburgare **MUUMMSS**

Sen vidare till Hammarkullen där vi träffade några sköna grabbar. PUSSPÅDAGEN!

Bilder från iförregår, igår och idag.
PUSSPUSS!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0