im sorry:D

Hej, jag hann inte blogga igår det va mycket annat som hände i fel tillfällen osv..

Men här är ett inlägg.
Jag vaknade precis och sitter just nu och dricker te framför datorn.

Idag: vet jag inte riktigt vad som händer..jag kanske skulle hem till en kompis men det är inte säkert, bloggar mer om det sen.

Igår: igår va jag med Daniella, vi va hemma hos henne och bara tog det lugnt och hade mys och sedan drog vi in till the city. Pusspådet!
(bilder från igår)







Har ni tänk på att sommarlovet snart är slut? det är väldigt deprimerande.
Tänk att om bara några veckor så sitter man där bakom skolbänken och bara längtar efter raster?!
USCH!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0