Värnesborg!





I lördags åkte jag till Felicia som bor i Värnesborg.
Har inte träffat henne på jätte länge!!!
men v hade skitroligt, vi grillade pratade och hade många skrattanfall det va jätte roligt.


Jag skulle bara stanna tills söndag men jag åkte hem på måndagen istället för min lillasyster hemma va sjuk och det ville ju inte jag bli.

sååå.. på Söndagen lärde jag henne att göra en jättegod frukost haha och hon tyckte om den! Senare så gick vi till en pizzaria och åt kebabtallrik och kollade på Real matchen! MYYYYS!

Sen åkte vi hem och kollade på en jätte bra film, som jag inte kommer ihåg va den hette HAHA!
hursomhelst så har jag så sjukt roligt med dig felicia och jag hoppar att vi ses snart igen. många pussar till dig!


( snart kommer några bilder på mig&fellan )


(felicia på bilden )







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0