piss liv!



vet ni va? ja pissar snett på detta livet ja lever just nu.

allt är bara skit, lyssna så ska ni få höra.

Jag har tappat lusten SÅÅÅ mycket för skolan o allt.
jag orkar knappt gå ut längre, för gamla tiderna har passerat nu väntar bara skit ute.
jag vill inte gå upp på morgonen..jag vill kanske inte ens vakna
JAA JA LÅTER EMO NU MEN OCH!?

jag kanske inte mår så jävla bra men det är ju iingen som vill eller tänker fatta, alla ba ; det kommer lösa sig, allt blir bra, du är bara tånåring. men SKITSNACK!
inget av de stämmer, de enda som skulle göra mig riktigt jävla glad är en ärlig människa..FINNS DOM!??
en människa som kom fram till mig o berättade exakt va han/hon tänkte o tyckte utan att tänka på va den säger, bara prata på..bara vara helt ärlig och rak. För vet ni vad? det är nog det jag behöver.
Har för mycket folk runt om mig som inte vågar, som inte kan me att vara ärligt men kasta er i väggen för sånt behöver jag inte.



Allt är bara bajs. LLOOOOVVEE SIIIICCCKKKK!!!! *spyr*

jaja jag ska nog sova nu. men hoppas det finns någon vanlig jävla smart människa som förstår mig lite iallafall!









Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKLING!! du vet att jag finns för dig. jag är ärlig det vet du!

2010-04-09 @ 23:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0