ONSDAG



Nu är klockan 12.05 och jag vaknade för en liten stund sen, vilken jävla lama jag är! :D hahahah
men hursomhelst så ska jag snart hoppa in i duschen och sen ska fotbollskläderna på! jag och jessica ska lira lite boll och kanske kommer bilder på det senare! WE ARE THE KINGS om ni ville veta:)


jag sitter och tänker på om man bara kan ha shorts eller om man ska ha något under dom? om det är för kallt.. men jag kommer inte riktigt på ett vettigt svar.

ialllfall så har jag inte en jävla arning om vad som hänre ikväll, jag vill grilla men vet inte om man får med sig någon på det hahaha! jag är lite udda i mina tankar.


nu ska jag hoppa in i duschen också.. skriver mer sedan!
                             PUSSPUSS!


(här får ni en bild på mig och jessica)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0