Onsdag kväll..



Nu är jag hemma efter en LÅÅÅNG och härlig dag fotboll.. jag har varit hemma en gång innan och åt så jag va inte ute och spelade ända tills nu om ni undrar haha.

hursom.. det va riktigt skönt iallafall och det blev mycket skratt.
fotboll måste ju vara det roligaste som finns?så jävla bäst är det.                                                                                

innan jag&jessica drog och spelade så gick vi till pappas pizzeria och åt kebab-talrik :$ HAHAA men vi tränade bort allt senare så det är ingen fara alls med det.

Det blev inga vackra bilder men det löser sig.

Nu kom jag precis ut ur duschen iallafall och sitter och segar mig. ska snart ut i vardagsrummet och kolla lite tv och äta oliver:D **MUUMSSS**

Kanske orkar skriva lite mer senare också.
Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0