godmorgon

Nu har jag precis vaknat, sitter i Fridas soffa och dricker kaffe! gottiitt
Igår hade vi en sjukt rolig stund innan vi skulle sova, jag kanske lägger ut en vidio på det senare, massa roliga bilder lägger jag iallafall ut när jag kommer hem.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag kanske åker ut till Marstrand och träffar min mamma&tomas och mina syskon, isåfall ska vi vara i Marstrand hela dagen och imorgon seglar vi mot Öckerö och därifrån åker vi hemmåt, jag har dock inte bestämt mig än..

Jag har funderat på om jag ska ha lite mer roliga saker på bloggen som är intressantare för er att titta på än vad jag gör hela tiden.. ska se vad jag kan hitta på när jag kommer hem.


nu blev det ett långt inlägg om nästan ingenting..men det är ju trevligt.

Bloggar senare & lägger ut bilder från igår.
PUSSPUSS!
(frida på bild)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0